poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Akademia Kompetencji - marka w internecie (2)

Renata Babraj
W sobotę 27 kwietnia 2013 r. kolejny raz spotkaliśmy się na zajęciach Akademii Kompetencji.

W ramach prezentacji produktowych, pod wspólnym hasłem FENOMEN JEDNEGO PRODUKTU, Renata Babraj omówiła Kwartet Soli.
Była to ostatnia prezentacja z tego cyklu.

Elżbieta Hałas
W dalszej części, Elżbieta Hałas w prezentacji p.t. "Wydruki firmowe - jakie kryją tajemnice" uczyła jak czytać i rozumieć wydruki, które możemy otrzymać w hurtowni.
Uzyskane w ten sposób informacje pomagają nam w pracy z naszymi Konsultantami.
Jest to praktyczna realizacja Systemu Analizy i Kontroli.


Kolejna część, to - w ramach Systemu Rozwoju Osobistego - praca nad własną marką.


Michał Łaszkiewicz
W przybliżeniu tej tematyki pomocna była prezentacja Michała Łaszkiewicza, omawiająca jak budować naszą markę.

Marka powinna funkcjonować w środowisku, a przydatna w tym będzie nasza obecność w internecie.
Wykład Michała odpowiedział m.in. na pytanie jak budować i jak dbać o swoją markę w internecie.


Budujemy naszą markę, m.in. poprzez budowanie naszego imperium w internecie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz