czwartek, 23 października 2014

4 techniki marketingowe Briana Tracy


 Na blogu Briana Tracy www.briantracy.com/blog/ opublikowany zastał artykuł 4 Marketing Techniques to Help Crush Your Competition.

Portal Ranking MLM opublikował tłumaczenie tego ciekawego artykułu pt. 4 techniki marketingowe, które pomogą Ci pokonać konkurencję.

Oto fragmenty:

Brian Tracy
Istnieją cztery techniki marketingowe, które możesz zastosować, aby podbić rynek swoimi produktami lub usługami. Użyj ich i wypromuj swoją ofertę lepiej niż Twoja konkurencja! Im lepsza jest Twoja strategia marketingowa i podejście do klientów, tym większy odniesiesz sukces w biznesie i sprzedaży. Zastosuj poniższe techniki, aby zostawić konkurencję daleko w tyle.
 
Technika nr 1: Wykreuj użyteczność swoich produktów
Pierwsza technika marketingowa, której stosowanie pomoże Ci zyskać przewagę nad konkurencją, polega na przedstawianiu produktów w kontekście ich użyteczności, przydatności i zaspokajania potrzeb klientów, aby osiągnąć konkretny rezultat. Sposób ten wymaga od Ciebie oferowania klientom produktów, które są im potrzebne i mogą być używane do osiągnięcia innych ich celów...
 
Technika nr 2: Zmień swoje ceny
Inne podejście do sprzedaży i marketingu polega na elastycznej polityce cenowej. Dzięki sprowadzeniu cen swoich produktów lub usług do przedziału, który odpowiada Twoim klientom, możesz stworzyć zupełnie nowy rynek, który dzisiaj jeszcze nie istnieje... 

Technika nr 3: Podkreśl główne zalety produktu
Trzecia technika marketingu i sprzedaży opiera się na adaptacji do rzeczywistości klientów, zarówno tej społecznej, jak i ekonomicznej... 
Jak się okazuje, każdy produkt ma jakieś „kluczowe korzyści” stanowiące główny powód, który skłania klientów do zakupu.
Każdy produkt i każda usługa wyzwalają również „kluczową obawę”, czyli coś, co w pierwszej kolejności powstrzymuje konsumentów od kupowania danego produktu czy usługi... 
Kiedy kładziesz nacisk na kluczowe korzyści, wyjątkową wartość dodaną, którą klient otrzyma kupując Twój produkt lub usługę, a równocześnie rozwiewasz jego główną obawę, stajesz przed możliwością otwarcia ogromnego rynku dla swoich towarów...

Technika nr 4: Dostarcz klientom prawdziwą wartość
Czwarte podejście do taktyki marketingowej oznacza dostarczenie klientom tego, co uważają za „prawdziwą wartość”. Prawdziwa wartość może być definiowana jedynie przy ścisłej współpracy z klientem.
Co Twoi klienci uważają za prawdziwą wartość? Jak możesz kształtować ofertę produktów lub usług w taki sposób, aby ludzie woleli kupować je od ciebie niż od Twojej konkurencji? 

Konkluzja
Konkurencja będzie zawsze obecna na rynku – czy to usług, czy produktów. Twoim zadaniem jest ciągłe upewnianie się, że jesteś o krok dalej niż Twoi konkurenci. Stosując powyższe techniki i uważnie słuchając swoich klientów, aby zrozumieć ich potrzeby, nauczysz się jak zawsze wygrywać.
Brian Tracy

Zachęcam do zapoznania się z pełnym tekstem artykułu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz