środa, 17 grudnia 2014

Zarządzanie w kryzysie

Każdy Polak jest specjalistą w kuchni, polityce, finansach, piłce nożnej i kilku jeszcze rzeczach.

Problem zaczyna się wtedy, gdy zarządzaną przez nas organizację dopadnie kryzys.
Gdy zbytnio uwierzyliśmy w niezmienność koniunktury na rynku lub nie umieliśmy w porę rozpoznać tzw. "czarnego łabędzia" i nie przygotowaliśmy swojej organizacji na trudne czasy.

W tej sytuacji pozostaje nam umiejętne zarządzanie w kryzysie.
Zarządzanie kryzysowe stanowi już duży problem, gdyż trzeba zmienić komunikację w organizacji (wewnętrzną) i z otoczeniem (zewnętrzną) oraz sposób pozyskiwania i dystrybucji informacji (zarządzania informacją).

Mało firm poradzi sobie bez eksperta zarządzania kryzysowego.


Osobami takimi są autorki świetnej książki "Zarządzanie w kryzysie".


O czym jest ta książka?
Na to pytanie odpowiada notka z drugiej strony okładki.


Kryzys przezwyciężyć można tylko wtedy, gdy uświadamiamy sobie naszą odpowiedzialność i podejmujemy działania rzeczywiste, a nie pozorowane.
W tym mogą pomóc eksperci zarządzania kryzysowego.
W razie potrzeby - służę kontaktem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz