Zaproszenie od Ilony:
Chciałabym zaproponować Ci wzięcie udziału w webinarze poświęconym komunikacji w biznesie.
Statystyki podają, że ¾ polskich firm upada w ciągu dwóch lat działalności. Co zrobić, żeby znaleźć się w tej ¼ zwycięzców i rozwijać swoją markę?
Sekret to doskonała forma kontaktu z klientem i komunikacja interpersonalna wewnątrz firmy.
Moja konferencja pomoże Ci zbudować własny plan biznesowy oparty na strategiach, które z powodzeniem stosują giganci!
Zapraszam Cię na darmową konferencję online 28 lutego (sobota) o godz. 18.
Rejestracja na stronie webinaru.
Podczas spotkania dowiesz się:
- czego oczekuje od Ciebie konsument i dlaczego chce zostać zapamiętany;
- jak zarządzać obsługą Twojej firmy tak, by klienci mówili o niej w samych superlatywach;
- gdzie leży tajemnica wieloletniej współpracy pomiędzy firmą, a konsumentem;
- co jest słowem kluczowym w komunikacji w Twojej branży;
- jak poprowadzić zespół pracowników, by osiągnąć sukces.
Przekonaj się, że jedno dobrze zastosowane słowo jest warte więcej, niż skomplikowane strategie biznesowe!
Rejestracja udziału w webinarze.
![]() |
Ilona B. Miles |
Statystyki podają, że ¾ polskich firm upada w ciągu dwóch lat działalności. Co zrobić, żeby znaleźć się w tej ¼ zwycięzców i rozwijać swoją markę?
Sekret to doskonała forma kontaktu z klientem i komunikacja interpersonalna wewnątrz firmy.
Moja konferencja pomoże Ci zbudować własny plan biznesowy oparty na strategiach, które z powodzeniem stosują giganci!
Zapraszam Cię na darmową konferencję online 28 lutego (sobota) o godz. 18.
Rejestracja na stronie webinaru.
Podczas spotkania dowiesz się:
- czego oczekuje od Ciebie konsument i dlaczego chce zostać zapamiętany;
- jak zarządzać obsługą Twojej firmy tak, by klienci mówili o niej w samych superlatywach;
- gdzie leży tajemnica wieloletniej współpracy pomiędzy firmą, a konsumentem;
- co jest słowem kluczowym w komunikacji w Twojej branży;
- jak poprowadzić zespół pracowników, by osiągnąć sukces.
Przekonaj się, że jedno dobrze zastosowane słowo jest warte więcej, niż skomplikowane strategie biznesowe!
Komunikacja w biznesie to bardzo trudny temat. Trzeba uważać na każde słowo, gest. Czasami nie wiadomo czy dobrze nas rozumie nasz partner. Ale nie należy też zapominać, że wszyscy jesteśmy ludźmi i należy się kierować kilkoma zasadami. Fajnie opisał je Dariusz Puzyrkiewicz w sowim artykule http://mambiznes.pl/artykuly/czytaj/id/7304/3_zasady_komunikacji_z_klientem o zasadach komunikacji z klientem. Polecam gorąco.
OdpowiedzUsuń