sobota, 13 sierpnia 2016

3 zasady komunikacji

Ciekawy tekst opublikował Dariusz Puzyrkiewicz na portalu Mam biznes.


Ważny artykuł, nie tylko dla osób związanych z biznesem, gdyż - jak pisze Dariusz - "Każdy człowiek przez cały dzień zanurzony jest w strumieniu komunikacji".

Gorąco namawiam do zapoznania się z artykułem "3 zasady komunikacji z klientem".

Dariusz Puzyrkiewicz
"Każdy człowiek przez cały dzień zanurzony jest w strumieniu komunikacji. Mówi się o przeładowaniu informacjami, ale drugi biegun - absolutna cisza - doprowadza nas do szału. Poza tym, każdy z nas ciągle się komunikuje z otoczeniem. Według badań Matthiasa Mehla z Uniwersytetu w Arizonie kobiety i mężczyźni wypowiadają średnio około 16 000 słów dziennie. Ale to nie wszystko".

I jeszcze zakończenie artykułu:

"Każdy artykuł, powinien mieć podsumowanie, prawda? Może lepsza dla Ciebie będzie zachęta do działania, zamiast podsumowania?

Jeśli chcesz świadomie wywierać wpływ na swoich klientów, to zacznij od szybkiej analizy - jak dziś wywierasz wpływ na otoczenie i co warto zmienić? Po drugie, wybierz, choć jeden element całościowej komunikacji, który od razu będzie Cię wyróżniał. I mów jak do jaszczurki, by wywołać jej szybką reakcję.

A jeśli niczego nie zrobisz - pamiętaj, że to także jasny i wyraźny komunikat dla klienta. Tylko, czy taki, o jaki Ci chodzi?   

Nie znosimy ciszy!
Każdy z nas się nieustannie komunikuje!".

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza