środa, 23 listopada 2016

Ubezpieczasz sprzęt w markecie? Rzecznik alarmuje: ochrona jest pozorna

Do Rzecznika Finansowego wpłynęło ponad 600 skarg dotyczących ubezpieczeń sprzętu elektronicznego. To 10 razy więcej niż np. w 2012 r.
- Zdecydowaliśmy się zaalarmować klientów, kluczowe osoby i urzędy w Polsce - mówi Aleksandra Wiktorow, Rzecznik Finansowy.


Umowy są tak konstruowane, aby większość przypadków powołania się na ubezpieczenie reklamowanego sprzętu odrzucać. W efekcie, mimo płacenia składek, klienci nie mogą skorzystać z nachalnie oferowanej im przy zakupie polisy. 

Widoczne korzyści ze sprzedaży tego typu ubezpieczeń odnoszą głównie sieci handlowe pobierające wysokie prowizje za sprzedaż.


Zakłady ubezpieczeń zyskują przychód ze składek, ale tracą wizerunkowo, oferując ubezpieczenie o ograniczonym zakresie.

Więcej na stronach Wirtualnej Polski w artykule "Ubezpieczasz sprzęt w markecie? Rzecznik alarmuje: ochrona jest pozorna".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz